Hantaran Kain Persalinan

hantaran baju persalinan

Sedang mencari idea untuk gubahan hantaran baju atau kain persalinan? Ye lah kan.. kekadang tu di saat memerlukan ni seketul idea pun tak datang. Bila lah presssure tu maka makin susah lah idea tu nak mari.. 🙂 So, relaks lah, tarik nafas kelegaan panjang-panjang sebab bukannya susah sangat pun kalau nak gubah hantaran persalinan ni.

Mungkin bagi sesetengah orang nampak macam susah apatah lagi kalau kain tu belum berjahit. Kalau dah jadi baju boleh jer dilipat-lipat ye tak..? Hmm.. sebenarnya adalah lebih mudah kalau kain tu tak berjahit sebab kita boleh gulung jer. Tricknya supaya gubahan hantaran nampak ‘class’ ialah dengan ikatan reben. Simpulan reben mesti cantik dan tak perlu nak letak reben banyak-banyak pun. Biar nampak simple tapi classy.

idea hantaran berkaitan:

sirih junjung moden .

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Comment moderation is enabled. Your comment may take some time to appear.